Get Adobe Flash player

naše nabídka

  • škola rodinného typu s příjemným prostředím
  • moderně vybavené učebny (interaktivní tabule, nová pc učebna)
  • kvalifikovaní pedagogové, kteří své hodiny vedou přitažlivou a moderní formou
  • nulová anonymita a individiální přístup k žákům
  • tělesně postiženým žákům výuku v plném rozsahu
  • úzká spolupráce s rodiči a pomocná ruka při řešení problémů
  • široká paleta zájmových kroužků (sportovní, pěvecké, jazykové, hudební, náboženské)
  • výhodná poloha v blízkosti Domu dětí, kde mají žáci zajištěný rychlý a bezpečný přechod k jejich mimoškolním aktivitám

logo

Přihlašte se

Logo modra

 

IMG-20190621-WA0001.jpgDívat se na znuděné obličeje v lavicích a zívající žáky nechce žádný kantor. Proto u nás ve škole neustále přemýšlíme a zvažujeme, jak motivovat děti k učení, aby se zapojily, bavilo je to a efektivně využily čas k učení. V listopadu 2018 narazil náš pan ředitel na metodu Kaganovy školy a odjel se do Anglie s touto metodou seznámit. Po příjezdu nám některé techniky předal na společných schůzkách. Jak sami víte, pokud to ihned nezkusíte, už to nikdy nepoužijete. A proto zvědavá, sama jsem některé metody vyzkoušela a mohu říci, že děti byly aktivní a moc je to bavilo. Chyběl mi ovšem teoretický základ a chtěla jsem si udělat obrázek o tom, jaká je vize a cesta této školy. Proč bych to měla dělat a opravdu je to tak efektivní? Proto, když jsem byla oslovena, jestli nechci také absolvovat školení v Manchesteru, neváhala jsem ani minutu.

 

Školení probíhalo ve Wilmslow, městečku blízko Manchesteru a sjelo se tam cca 40 učitelů z Velké Británie, Polska, Německa a hlavně Norska. Po dva dny nás učili struktury kooperativního učení a další aktivity pro relaxaci a aktivizaci mozku při únavě během hodiny. Bylo to velmi přínosné hlavně proto, že jsme si všechny aktivity vyzkoušeli na vlastní kůži. Propracovaný systém časově ohraničených struktur vedoucích nejen k efektivnímu učení, ale také posilování vztahů mezi jednotlivými týmy a také celé třídy, mě přesvědčily, že tato škola bere učení komplexně a přemýšlí nejen nad výukou, ale také efektivitou učení a fyziologickými předpoklady dětí. Velký důraz klade na respekt a spolupráci, práci s chybou, povzbuzování spolužáka, při úspěchu i neúspěchu, a na to, aby se žák ve třídě cítil bezpečně a nebál se projevit. Prostě prevence již při učení.

 

Těším se, že se v příštím školním roce zúčastním 2. části tohoto školení, kde si rozšířím přehled o další struktury a jejich kombinace. A nejvíce se těším na návštěvu školy kooperativního učení v Anglii, kde uvidím, jak kooperativní výuka vypadá v praxi.

 

Během semináře jsme nakoupili spoustu nových pomůcek a literatury, takže se žáci mají na co těšit. Jen škoda, že už je závěr roku a já si techniky nemohu hned vyzkoušet.

e-Strava

 

Přihlášení strávníka I Jídelníček
Kód zařízení:

Kód uživatele:

Heslo:

 

plán akcí

PLÁN říjen 2019

 

4.10.

  • ZŠ P.Bezruče - „Protidrogová prevence“ beseda - 8.třída - od 10:00 hod.

10.10.

  • Knihovna Třinec - „Poezie ještě žije“ knihovnická lekce - 5.A – 10:15 – 11:15 hodin.
  • Muzeum Třinec – „Historie Třince“ výstava – 3.B – 8:00 – 9:40 hodin.

16.10.

  • Knihovna Třinec - „Jak šel Ipsík do světa“ knihovnická lekce – 2.třída - 11:15–12:15 hodin.

 17.10.

  • Planetárium Ostrava – „Planety země“ - projekce – 5.A,5.B - od 7:00 hodin.

 21.10.

  • KD Trisia -„Lotrando a Zubejda“ – divadelní představení – 2.- 5.třída - 8:30 – 10:00 hodin.

22.-23.10

  • ZŠ P.Bezruče - „Život dětem“ - charitativní akce- I. stupeň - 8:00 - 12:00 hodin.

23.10

  • Školní družina - Kino Kosmos – „Kouzelný park“ – Bijásek - 85min.– od 14:00 hodin.

27.9

  • Knihovna Třinec – „Veverka a její přátelé“ – knihovnická lekce – 3.B – 11:15 – 12:15 hodin.

 

 

Šablony ZŠ a MŠ I.

publicita web maly

IROP

plakat a3

 

op vk maly

Oběd pro děti

 

ZŠ Petra Bezruče a MŠ, Třinec, příspěvková organizace   |   Bezručova 418, 73961 Třinec

Tel: 558 993 010   |   fax: 558 993 011   |   email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.